
Half mei en de gevels zijn aardig voorzien van de gouden tegels. Voegen doe ik maar in het najaar, eerst een paar maandjes reizen en naar Laurino, kijken hoe de boel er daar voor staat.




Half mei en de gevels zijn aardig voorzien van de gouden tegels. Voegen doe ik maar in het najaar, eerst een paar maandjes reizen en naar Laurino, kijken hoe de boel er daar voor staat.


